sobota, 16 marca 2013

Prolog.

Życie jest nieprzewidywalne.

- Louis , Lottie wychodzimy ! - zawołała Johanna , a po chwili na dole była już dwójka rodzeństwa . Mieli jechać odebrać Fizzy od przyjaciółki i bliźniaczki ze szkoły. 
Był chłodny , sierpniowy wieczór . Słońce powoli chyliło się ku zachodowi , tworząc piękną poświatę na horyzoncie. Wsiedli do samochodu i skierowali się w stronę centrum Doncaster. Prowadziła matka rodzeństwa , które usiadło z tyłu i drażniło się wzajemnie. Skręcili właśnie w ulicę , na której mieszkała Alice.

*oczami Lottie*
Jechaliśmy po Fizzy , gdy nagle zobaczyłam ostre światło i poczułam ogromny ból. Czułam , jak samochód koziołkuje i ląduje na czyimś trawniku . Widziałam moją zakrwawiona nogę . Mama była nieprzytomna . Usłyszałam niewyraźnie krzyki Louis'ego i poczułam jak łapie mnie za rękę .

*oczami Louis'ego*
Zacząłem panikować. Mama była nieprzytomna , a Lottie cała zakrwawiona . Zacząłem krzyczeć , żeby nie odchodziła . Widziałem jak zamyka oczy , a jej uścisk się rozluźnia . Zdenerwowany odnalazłem telefon i trzęsącą się ręką zadzwoniłem na pogotowie.

- Proszę , powiedzcie że nic im nie będzie !
- Niech się pan uspokoi . Nie wiemy co im jest i musimy jechać do szpitala. Pan też musi.
- Ja nie mogę ich stracić , nie mogę . - mówiłem przez łzy bardziej do siebie , niż do sanitariusza , który odprowadzał mnie do  karetki.

---------------------------------
Proszę prolog :) Mam nadzieję , że wam się spodoba . Proszę o głosy w ankiecie.
CZYTASZ ? KOMENTUJ !
Mój twitter @Girls_withdream

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, świetnie się zapowiada, informuj mnie na twitterze o rozdziałach jeśli możesz ;) @ZPiwowar

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada, mam nadzieję, że rozwiniesz to do jakichś 3409753683589234 rozdziałów xD Powodzenia w pisaniu no i weny życzę xx {@cometomeMalik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zaczyna. Opisuj bardziej uczucia, te emocje, ale i tak jest świetnie c: ~ @klachmiel

    OdpowiedzUsuń
  4. Dramatycznie :P Ale to dobrze, że się coś dzieje, bo z reguły prologi są nudne

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że masz pomysł dosyć dobry. Całość jest raczej spójna i ciekawa, ale proponuję Ci - jeżeli zamierzasz pisać w pierwszej osobie - bardziej opisywać uczucia. Po za tym, między znakami nie pisze się spacji asdfghjkl! O wiele lepiej i "wygodniej" czyta się, gdy ich nie ma. c:
    + czcionka teksu. Jeżeli zmienisz ją na jakąś prostą i czytelniejszą, będzie lepiej. (:
    Jednak całość i sens przekazanego tekstu raczej ci wyszła, jest OK. (:
    I mam nadzieję, że wena będzie Ci sprzyjać! (:
    ~ @stylinschild.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie..
    Zapraszam do siebie:
    fromthemomentimetyoueverythingchange.blogspot.com
    Mam nadzieje że zostawisz komentarz xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie... Interesujące... Fajnie się czyta.. po 1. zmień czcionkę XD cięzko się czyta. po 2. jak dla mnie akcja za szybko się rozkręciła. A tak wgl. to jest naprawdze fajne
    pozdrawiam xxx @justbeyou_123

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się zapowiada , tylko troszkę za szybko wszystko się dzieje. Rozwiń to trochę, wtedy też będzie wydawało się dłuższe. :)

    Czekam na 1 rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spoko, tylko więcej opisów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się fajnie : ) Zdecydowanie jestem za większą ilością opisów i powinno być naprawdę dobrze :D Możesz informować mnie o nowościach na twitter'ze? [ twitter.com/ithilldin ] będę wdzięczna, chce śledzić na bieżąco : ) Powodzenia xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeej.. zapowiada się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się fajnie
    jeśli możesz informuj mnie na tt o nowych rzeczach

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog :) zapraszam do odwiedzenia również mojego < 3 http://fashion-is-my-drug69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń